אבולוציה
            תגיד לי עם מי אתה הולך ואני אגיד לי מי אתה, כך אומרas שפות, זה קל לשפוט, זה אפילו יותר קל לדבר כאשר אתה יוצא או לא חי מספיק זמן כדי למתוח ביקורת בלי לשים את עצמם או רוצה לתמוךa באדם השוגג. ..
             לשכוח שאנחנו ממלאים לשנות את הבחירות שלנו, לפעמים אפילו לא מצליחים לחיות בהווה, כדי לענות עלum עתיד חדש, כדי שיום אחד לא זוכר את רוב העבר שלה!
             ידע הוא כל מה שמעבר להבדלים ואמונות, פחד לא מאמין באלוהים, לחשוב חיובי, למשוך אין צער, רוצה משהו טוב יותר, להרגיש קרוב, להקשיב בהכרת תודה, לראותo האינסופי, לגרום לזה לקרות כדי שיום אחד אתה יכול לשכוח.
             לפעמים אין דרך לדעת אם אני אחזור, רק כשאני חושב שאני יכול לעשות, חבל שאני לא חושב שכוחות של גיבור העלe ואני לא, אני יותרpra לנבל רע עם לב גדול,onde שהופך את העולםe ולהרוס כל מה ש טוב הוא שווה שאלוהים לא יכול להתערב שישum בחירה חופשית בינינו ...
             יש דברים בחיים שהם טוב יותר בלי לראות את ריגושי קטו, בלי תקווה ובלי ביטחון!
             אני מחכה לנס של משהו אנימהmee ויביא לי את הרצון לחיות שוב,e ובזבזmuito הרבה צער, אבל עכשיו אני חושב אחרת, לראות אחרת, רק רציתי לגעת בי אותך וזה היה הבחירה שלך לזרוח אב לך, יעזור לי, כי אני לא יודע את המשמעות של חיים, אני יכול רק ללא מטרה לחבל בו.
            רק רוצה להיות מאושרe ולהאמין לכל מה היא אהבה אמיתית של אלוהים.
            כל מה שאתה לא יכול להיות הפרעות נפשיות רק יצירה יחד עם מיליון צוואות לפעמים זה נראה רק ביקורת בלתי אפשרית, שליליתe ולקפוץ למסקנות!
           Aהרצון לחיות סופו של דברpartira מהטעויות שעשינו, זה לא קל ואף אחד לא אמר שהם לא היו אומרים ליquem שטעהe ושממשיכים לעשות רעים או חסרים בגלל המכה לא קלה, אם זה יהיה מושלם.
            יש לנו הרבה מה ללמוד לא להסתכל אחורה, אבל מי היה כל להסתכל אחורה, לראות מה אני לא מה שהם רוצים אבל להמריץo טובים עםo המילים ומחשבות הרעות, איך להאיר כשהוא מופיע מישהו בא והולך, סבלנות היאvirtude כמה כוח ...
            איך לא קיבל את החותמת להיות שלא תהיה כל מה שאתה צריך, אבל איך לקבל להיות שזה היה קל ולא כיבוש שווה, אני יודע שאני בידיו של מר decidas הדרך שלי כאן היאo הדוגמא.
            שלכם שאמנות בגן העדן מקדש את כלe ולא שחררת אותם לתוך פיתוי, כי הימים שלך יבואו!
            אלפי מחשבות לא הצליחו להתמקד באף אחד, לא יודעים לאיזה כיוון ללכת, לא יודעים אם אני או אם אני מנסה לברוח מה בריחה טובה רעה אם כולם יודע רק להעמיד פנים.
            יום אחד בכל פעם, רבים רוצה לחיותdede בזמן, להרוג אתum האריה ביום, מישהו אמר יום אחד שזה היהtal הישג כזה לא מת על ידיpelas הטפרים של אריה, אבל הוביל אותו לאמונה ולסליחה ...
            זה לא כמו שזה נעשה שימוש בכוח דרקון ילד לב, עכשיו הוא חי עם הדרקונים שלה להרוג את האריות, רק חסר הסימן שלo החצוצרהe ושומרים כדי להגיע למטרות של החיים.
            רציתיum מטמורפוזה בחיי שבו אני יכול להרגיש את זה בלי פחד, ללכת ולרוץ בלי תסכול, להרגיש את הרגש האמיתי, לשחרר את הצעקה נתקעה בגרונהgarganta, מסתכל עלum אופק מלא תקווה.
            Exitem כוח עליון מעלינו ומתחת אלוהיםqual שאנשים רבים שכבו הם בנושאים,um כוח עליון לחוק אינו טועים, כפי שאנו רואים בחיינו ללכת, אנחנו לומדים שאנחנו לא שווה כלוםe וחלשים מדוכא.
            מה שהם לא יודעים הוא שיש הרבה יותר חלשים מאשר חזקים, רק חולשה לא לעמוד חזק כמו להיות מנצחים, לדכא את החלשים, ולכן אני אומר שאנחנו אחד כוחות ולהילחם ולא מתגעגע, לצרוח ולא תשקוט, חיe וסובלe ולא מאמינים באלוהים, כי הוא ראשון שנעשה אותם חזק ...
            בעדינות לבקש ממך להאמין בעצמך להיות מאושר בלי להיות מושפלe ומבויש על ידיuma חברה שמרוויחה רק מי שחזקים, ביטולos החלש כמו אפקט דומינו, אני מצפה הקרב הזה להשוות כל מה שזה עולם שאנחנו חיים בי לא יהפוך למלחמת עולם כי לא תהיה פצצות להפיל, אי שוויון לא יסלח.
           להיות משוגע ללא סיבות שאנו זוכה על ידיpela החוק ובוטלנו על-ידי החברה, לפני שזה קורה לנו יאחדו את המחשבותe והרעיונות שלנו כדי לבנותum כוח חדש,uma חברה אלטרנטיבית!
            בתוך אלה?
            האם יש לנו אותו אלוהים, באותו כוכב לכת שרק כללים וחוקים לא שחיתות ומוות עם סליחה, לא עבדות, לא דעות קדומות, מעקב בכנות ובכל הזכויות, חדשים לשכוח את כל מה שסבלתe ואת מה שהפסיד, חושבים על חיוך כעסeולגלות שלא חי את החלום, אבל לכבוש אותם, ואנחנו חושביםa שמגמה.
            אל תעשו את מה שאתה לא רוצה, לעשות מה שאתה מרגיש, מרגיש את חופש ביטוי, לא רוצה לקבל במוחו של כל אחד, אני רוצה לחיותemum בעולם חדש ולראות מה אפשר פשוט רוצה.
             כאשר אתם מגיעים למילים האחרונות שכתבו כאן משקף את הלב שהשקר, ללא קשר לגזע או דת, מתפלל, מבקש מהאל להאיר את חייהם של כולם, לא רק שלנו, כי כשאתה מתעורר אני רוצה לראות אתum הצבא של ניצח.
כולנו אומרים אמן.

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Evolução

S.O.S Manutenções Residênciais e Predial