تکامل
            من با آنها به شما راه رفتن را گفته و من بگویید که شما هستند، بنابراین می گویند که زبان، از آن آسان است برای قضاوت، آن را حتی ساده تر به صحبت زمانی که شما دور و یا بدون قرار دادن خود زندگی نمی کنند به اندازه کافی بلند به انتقاد و یا می خواهید برای حمایت از فرد به erring. ..
             را فراموش کرده ام که ما را پر کنید تغییر انتخاب های ما، گاهی اوقات حتی موفق به در حال زندگی می کنند، برای دیدار با یک آینده جدید، به طوری که یک روز بیشتر از گذشته خود را به یاد داشته باشید!
             دانش همه چیز را فراتر از تفاوت ها و اعتقادات است، ترس به خدا اعتقاد ندارند، فکر می کنم مثبت، جذب هیچ غصه ای، یا می خواهید چیزی بهتر است، احساس نزدیکی، گوش دادن با قدردانی، به بی نهایت، آن را به اتفاق می افتد به طوری که یک روز شما می توانید فراموش کرده ام.
             گاهی اوقات هیچ راهی برای دانستن اگر من به عقب خواهد رفت، فقط وقتی که من فکر می کنم من می توانم را انجام دهید، خیلی بد من فکر می کنم قدرت سوپر قهرمان نیست و من نیست، من بیشتر برای تبه کار بد با یک قلب بزرگ، که تبدیل جهان و همه چیز را نابود می کنم خوب ارزش که خدا نمی تواند دخالت یک انتخاب آزاد در میان ما وجود دارد این است ...
             چیزهایی در زندگی است که بهتر است بدون دیدن برانگیختگیهای کتو، بدون امید و بدون اعتماد به نفس وجود دارد!
             من در انتظار یک معجزه از چیزی به من انیمه و من به ارمغان خواهد آورد دوباره به زندگی می کنند، و بسیاری از پشیمانی به هدر رفته اند، اما در حال حاضر من فکر می کنم متفاوت، را متفاوت می بینند، فقط می خواستم به من را لمس می کنی و که انتخاب خود را به درخشش بود پدر به شما، به من کمک کن، زیرا من معنای زندگی را نمی دانم، من می توانم تنها aimlessly از سر گردان.
            فقط می خواهم شاد باشند و همه چیز را باور عشق واقعی خداوند است.
            همه که شما می توانید اختلالات روانی فقط تولید همراه با میلیون ها نفر از اراده ندارد که گاهی اوقات به نظر می رسد غیر ممکن است، تنها انتقاد منفی و پرش به نتیجه گیری!
            اراده به زندگی می کنند از اشتباهات ما در نهایت، آن است که آسان نیست و هیچ کس نمی گفت آنها به من بگویید که اشتباه بود و همچنان به انجام هیچ اشتباه و یا گم شده به دلیل هدف قرار دادن آسان نیست اگر آن را می شود کامل است.
            ما بسیار برای یادگیری نگاه کنید نه به عقب، اما نبود که همه نگاه، نگاه کنید به آنچه که من هستم نه آنچه که آنها می خواهند، اما انرژیo خوبی را با کلمات و افکار بد، چگونه به درخشش زمانی که آن را در کسی می آید و می رود، صبر، چند فضیلت است ...
            چگونه شرایط تمبر بودن وجود خواهد داشت که همه چیز شما نیاز دارید، اما چگونه به قبول بودن آن است که آسان و غلبه ارزش بود، من می دانم که من در دست دارم آقای decidas راه من در اینجا به عنوان مثال است.
            شما که در آسمانی را تقدیس تمام و آنها را به وسوسه رها نمی کند چرا که روز شما خواهد آمد!
            هزاران نفر از افکار قادر به هیچ تمرکز، نمی دانم که راه رفتن، نمی دانم اگر من و یا اگر من سعی می کنم برای فرار از بد چه خوب است اگر فرار همه می دانند فقط وانمود.
            یک روز در یک زمان، بسیاری از می خواستم به در یک زمان زندگی می کنند، کشتن شیر در روز، کسی گفت یک روز که آن را مانند یک دستاورد درگذشت توسط چنگال شیر نیست، بلکه او را به ایمان و بخشش رهبری ...
            این مانند آن استفاده می شود نیروی پسر اژدها قلب، در حال حاضر با اژدها زندگی خود را به کشتن شیر، فقط از دست رفته نشان از ترومپت و نگهبان برای رسیدن به اهداف زندگی است.
            می خواستم یک دگردیسی در زندگی من جایی که من می تواند آن را بدون ترس احساس، راه رفتن و دویدن بدون سرخوردگی، احساس احساسات واقعی، آزادی فریاد در گلو گیر کرده است او را، در افق پر از امید است.
            Exitem یک قدرت بالاتر در بالا به ما و زیر خدا که بسیاری از مردم غیر روحانی در مورد این موضوع می باشد،um قدرت عالی با قانون معصوم هستند، به عنوان ما می بینیم در زندگی ما به ما یاد ما بی ارزش و ضعیف تحت ستم نیست.
            اما چیزی که آنها نمی دانند این است که بسیار ضعیف تر از قوی وجود دارد، تنها ضعف به عنوان قوی برآورده نمی شود بی نظیر، ظلم و ستم به ضعیف، و به همین دلیل من می گویم که ما پیوستن به نیروهای و مبارزه و نه خانم و داد میزد و نه سکوت، زندگی می کنند و رنج می برند و به خدا اعتقاد ندارد چرا که او برای اولین بار ساخته شده آنها را قوی تر ...
            ماهرانه از شما بخواهد که به خود اعتقاد به بدون اینکه تحقیر و خوار توسط یک جامعه است که تنها کسانی که قوی هستند، از بین بردن ضعیف مانند اثر دومینو سود خوشحال باشید، من انتظار دارم این نبرد به تساوی همه که این جهان ما در آن زندگی می کند یک جنگ جهانی تبدیل شود به دلیل وجود خواهد داشت نه بمب سرنگونی، نابرابری نخواهد بخشیده شود.
           دیوانه با دلایلی که ما به قانون تبرئه و فسخ توسط شرکت باشد، قبل از آن اتفاق می افتد که ما افکار و ایده های ما را متحد برای ایجاد یک قدرت جدید، یک جامعه جایگزین!

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Evolução

S.O.S Manutenções Residênciais e Predial