Evolution
            Sig mig hvem du gå og jeg vil fortælle, hvem du er, at sige de sprog, er det let at dømme, er det endnu nemmere at snakke, når du er væk eller ikke lever længe nok til at kritisere uden at sætte sig selv eller ønsker at støtte den vildfarne person. ..
             At glemme, at vi fylder ændre vores valg, nogle gange endda undlader at leve i nuet, for at opfylde en ny fremtid, så at en dag ikke huske det meste af hendes fortid!
             Viden er alt ud over de forskelle og overbevisninger, frygt ikke tror på Gud, tænk positivt, tiltrække ingen sorg, ønsker noget bedre, føler sig tæt på, lyt med taknemmelighed, se det uendelige, gøre det ske, så at en dag kan du glemme.
             Sommetider ingen måde at vide, om jeg vil gå tilbage, lige da jeg tror, jeg kunne gøre, alt for dårlige jeg tror ikke superheltekræfter og jeg ikke, jeg er mere for dårlig skurk med et stort hjerte, der forvandler verden og ødelægge alt godt er værd at Gud ikke kan gribe ind der er frit valg blandt os ...
             Der er ting i livet, der er bedre uden at se keto eksitationer, uden håb og uden tillid!
             Jeg venter på et mirakel af noget anime mig og bringe mig viljen til at leve igen, og har spildt megen beklagelse, men nu jeg tænker anderledes, se anderledes, ville bare røre mig, at du og det var dit valg at skinne far for dig, hjælpe mig, fordi jeg ikke kender meningen med livet, kan jeg kun planløst flyde.
            Blot ønsker at være glad og tror alt er ægte kærlighed til Gud.
            Alt det du ikke kan have bare genererer psykiske lidelser sammen med millioner af testamenter, der undertiden synes umuligt, kun negativ kritik og forhastede konklusioner!
            Viljen til at leve i sidste ende vil fra de fejl, vi gjorde, det er ikke let, og ingen sagde de ville ikke fortælle mig, hvem der var galt, og som fortsætter med at gøre noget forkert eller mangler, fordi ramme er ikke let, hvis det ville være perfekt.
            Vi har meget at lære ikke ser tilbage, men hvem ville alle se tilbage, se, hvad jeg ikke er, hvad de vil, men energize det gode med det dårlige ord og tanker, hvordan at skinne, når det er på nogen kommer og går, tålmodighed er en dyd få ...
            Hvor ikke acceptere det stempel er, at der vil være alt hvad du behøver, men hvordan man acceptere, er, at det var let og ikke værd at erobre, jeg ved, jeg er i hænderne på Mr. decidas min vej her er eksemplet.
            Du som er i himlen helliggør alle og ikke slippe dem i fristelse, fordi dine dage vil komme!
            Tusindvis af tanker ude af stand til at fokusere på ingen, ikke ved, hvilken vej at gå, ved ikke om jeg er, eller hvis jeg forsøger at flygte dårlige hvad god flugt hvis alle kender bare lade som om.
            Én dag ad gangen, og mange ønskede at leve i en tid, dræbe en løve for dag, nogen sagde en dag, at det var en sådan bedrift døde ikke af kløerne på en løve, men førte ham til tro og tilgivelse ...
            Det er ikke som det plejer hjerte dreng dragen kraft, bor nu sammen med sine drager til at dræbe løver, blot mangler mærket af trompet og værger til at livets mål.
            Ønskede en metamorfose i mit liv, hvor jeg kunne føle det uden frygt, gå og løbe uden frustration, føle den sande følelser, frigive skriget fast i hendes hals, se på en horisont fuld af håb.
            Exitem en højere magt over os, og under Gud som mange lægfolk er ved emnet, en øverste magt med loven er ufejlbarlig, som vi ser i vores liv går, lærer vi, at vi ikke er værdiløse og svag undertrykte.
            Hvad de ikke ved er, at der er meget svagere end stærk, eneste svaghed ikke mødes så stærk at være uovervindelig, undertrykker de svage, og det er derfor jeg siger, at vi går sammen og kæmpe og ikke miss, skrige og ikke være tavs, live og lider, og tror ikke på Gud, fordi han først gjort dem stærkere ...
            Subtilt bede dig om at tro på dig selv at være glad uden at blive ydmyget og vanæret af et samfund, der kun gavner dem, der er stærke, hvilket eliminerer svage ligesom dominoeffekt, forventer jeg denne kamp for at udligne alle, at denne verden, vi lever i, ikke bliver en verdenskrig fordi der vil være nogen bomber vælte, vil ulighed ikke blive tilgivet.
           Være vanvittigt med nogen begrundelse vi frikendt af loven og opsagt af selskabet, før det sker, vil vi forene vores tanker og ideer til at bygge en ny magt, et alternativt samfund!
            Disse indeni?
            Ville vi have den samme Gud, den samme planet, der kun nye regler og love ikke korruption og død med tilgivelse, ingen slaveri, ingen fordomme, følge med oprigtighed og alle rettigheder, glemme alt, hvad du har lidt, og hvad du har mistet, så tænk vrede smil og opdager ikke levet drømmen men besejre dem, og vi tror, at tendensen.
            Ikke gør, hvad du ikke ønsker, gør hvad du har lyst til, føler ytringsfriheden, ikke ønsker at komme i nogens sind, jeg ønsker at leve i en ny verden og se, hvad der er muligt blot ønsker.
             Når du når de sidste ord skrevet her afspejler hjerte, at løgn, uanset race eller religion, bede, bede Herren om at oplyse livet for alle, ikke kun vores, fordi når du vågner op Jeg ønsker at se en hær af sejrende.
Vi siger alle Amen.

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Evolução

S.O.S Manutenções Residênciais e Predial